ZADZWOŃ

 

CEL:

Zależy nam na Pana/Pani opiniach i starannie dbamy o to, aby były one oparte na rzeczywistych doświadczeniach naszych klientów. W przypadku opinii nieprawdziwych bądź wulgarnych zachowujemy sobie prawo do ich niepublikowania.

Niniejszy dokument reguluje zasady dodawania, publikowania oraz weryfikowania opinii dotyczących towarów lub usług oferowanych przez Sprzedawcę.


 

DEFINICJE:

  1. Opinia – udostępniona w Serwisie bądź mediach społecznościowych Sprzedawcy, subiektywna ocena lub wyraz zdania na temat konkretnego towaru lub usługi, oparta na doświadczeniach osobistych Klienta.

  2. Wizytówka google - publiczny profil Sprzedawcy, który jest wyświetlany w wynikach wyszukiwania Google oraz na mapach Google.

  3. Serwis – strona www/sklep internetowy w domenie https://szczesliwy-umysl.pl/

  4. Sprzedawca – Kamila Gemba prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Szczęśliwy Umysł Kamila Gemba, pod adresem Gdynia, 81-591, ul. Paprykowa 10A / 6, NIP: 9581744970 zgodnie z dokumentem wygenerowanym z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

  5. Klient - Osoba lub firma, która nabywa towary lub korzysta z usług oferowanych przez Sprzedawcę.


 

ŹRÓDŁA OPINII:

  1. Opinie prezentowane w Serwisie oraz w mediach społecznościowych pochodzą między innymi z niżej wskazanych źródeł:

  • Z usługi Opinie udostępnionych w Serwisie oraz na stronie https://szczesliwy-umysl.elms.pl

  • Wiadomości e-mail przesłanych bezpośrednio przez formularz Serwisu lub w komunikacji e-mail

  • z wizytówki Google

  • z profili na platformach w mediach społecznościowych w tym z wiadomości prywatnych, komentarzy pod postami.

  1. Aby uzyskać opinie od Klientów, Sprzedawca każdorazowo zwraca się z prośbą o wystawienie opinii na temat zakupionego towaru czy usługi poprzez wysłanie zapytania do Klienta w wiadomości e-mail. Klient ma też możliwość wysłania do Sprzedawcy wiadomości prywatnej w mediach społecznościowych, wiadomości e-mail, bądź też za pośrednictwem innego środka komunikacji, o jego opinii na temat zakupionych towarów czy usług. Następnie Sprzedawca udostępnia wybrane przez siebie opinie w Serwisie oraz w jego mediach społecznościowych.

  • Klienci mają możliwość pozostawienia opinii na tematy zakupionego towaru czy usługi, w tym celu mogą taką opinię wystawić za pośrednictwem usługi Opinię w Sklepie bądź wizytówce google. Klient ma też możliwość wysłania do Sprzedawcy wiadomości prywatnej w mediach społecznościowych, wiadomości e-mail, bądź też za pośrednictwem innego środka komunikacji, o jego opinii na temat zakupionych towarów czy usług.

  • Sprzedawca nie wykorzystuje opinii, które zostały kupione bądź sponsorowane. Nie ma również prawa do publikowania lub zlecania publikacji fałszywych opinii lub rekomendacji, ani do zmieniania istniejących opinii lub rekomendacji w celu promowania swoich towarów lub usług. W ostatniej sytuacji, Sprzedawca udostępnia wybrane przez siebie opinie w Serwisie oraz w jego mediach społecznościowych.


 

JAK WERYFIKOWANE SĄ OPINIE?

  1. Sprzedawca zapewnia, że opinie użytkowników/Klientów są weryfikowane przez niego i pochodzą od osób, które korzystały z usług bądź towarów Sprzedawcy.

  2. Opinie prezentowane w Sklepie/mediach społecznościowych weryfikowane są przez Sprzedawcę w ten sposób, że Sprzedawca w przypadku powzięcia wątpliwości o autentyczności opinii kontaktuje się z autorami opinii, które są dla niego niezrozumiałe lub budzą wątpliwości i podejrzenia, iż nie pochodzą od jego klientów. Następnie Sprzedawca porównuje dane osobowe udostępnione w ramach wystawiania opinii lub danymi i informacjami posiadanymi przez Sprzedawcę w zakresie Klientów korzystających dotychczas z towarów lub usług Sprzedawcy.

  3. Kupujący powinien formułować opinie w sposób rzetelny, uczciwy i merytoryczny, w miarę możliwości poprawny językowo oraz bez używania wulgaryzmów i innych słów powszechnie uznawanych za obraźliwe.

  4. Zakazane jest zamieszczanie opinii:

  • Bez uprzedniego skorzystania z towarów lub usług Sprzedawcy;

  • Na temat towarów lub usług, których Klient nie zakupił;

  • Wypełniających znamiona czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

  • Wulgarnych, obraźliwych a przede wszystkim nieprawdziwych;

  • Przez opłaconych Klientów, w szczególności w celu sztucznego podwyższenia/obniżenia oceny towaru lub usługi.


 

USUWANIE OPINII

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nie publikowania oraz usuwania opinii, które są wulgarne, obraźliwe, a przede wszystkim zawierają nieprawdziwe informacje lub są w inny sposób sprzeczne z prawem.

  2. Sprzedawca zapewnia, że nie usuwa negatywnych opinii jedynie ze względu na niezadowolenie Klienta.

  3. Klient ma prawo w każdym czasie cofnąć usunąć bądź cofnąć zgodę na udostępnienie jego opinii.


 

DANE OSOBOWE

  1. Przetwarzanie danych w celu wysłania maila z prośbą o ocenę Sklepu i/lub Towaru odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO, a przetwarzanie to odbywa się w usprawiedliwionym celu administratora danych (Sprzedawcy), którym jest doskonalenie oferty i/lub Towaru i/lub Sklepu poprzez gromadzenie rzetelnych opinii o nich przez właściciela Sklepu.

  2. Dane osobowe Kupującego, w szczególności jego adres e-mail nie jest udostępniany innym osobom lub podmiotom, a służy jedynie weryfikacji, czy osoba dokonująca oceny jest faktycznie osobą, która dokonała zamówienia danego towaru i jest przechowywany wyłącznie do wiadomości Sprzedawcy.


 

REKLAMACJE

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji.

  2. Wszelkie reklamacje można przesyłać na adres e‑mail: kontakt@szczesliwy-umysl.pl

  3. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail), przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją.

  4. Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie 14 dni od dnia złożenia kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego przez Klienta.

Regulamin udostępniania opinii

 TikTok

 Instagram

 Facebook

 786 110 802

 kontakt@szczesliwy-umysl.pl

SZCZĘŚLIWY UMYSŁ

© 2025 Kamila Gemba

POCZUJ LEKKOŚĆ I SPOKÓJ DZIĘKI HIPNOTERAPII