CEL:
Zależy nam na Pana/Pani opiniach i starannie dbamy o to, aby były one oparte na rzeczywistych doświadczeniach naszych klientów. W przypadku opinii nieprawdziwych bądź wulgarnych zachowujemy sobie prawo do ich niepublikowania.
Niniejszy dokument reguluje zasady dodawania, publikowania oraz weryfikowania opinii dotyczących towarów lub usług oferowanych przez Sprzedawcę.
DEFINICJE:
Opinia – udostępniona w Serwisie bądź mediach społecznościowych Sprzedawcy, subiektywna ocena lub wyraz zdania na temat konkretnego towaru lub usługi, oparta na doświadczeniach osobistych Klienta.
Wizytówka google - publiczny profil Sprzedawcy, który jest wyświetlany w wynikach wyszukiwania Google oraz na mapach Google.
Serwis – strona www/sklep internetowy w domenie https://szczesliwy-umysl.pl/
Sprzedawca – Kamila Gemba prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Szczęśliwy Umysł Kamila Gemba, pod adresem Gdynia, 81-591, ul. Paprykowa 10A / 6, NIP: 9581744970 zgodnie z dokumentem wygenerowanym z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
Klient - Osoba lub firma, która nabywa towary lub korzysta z usług oferowanych przez Sprzedawcę.
ŹRÓDŁA OPINII:
Opinie prezentowane w Serwisie oraz w mediach społecznościowych pochodzą między innymi z niżej wskazanych źródeł:
Z usługi Opinie udostępnionych w Serwisie oraz na stronie https://szczesliwy-umysl.elms.pl
Wiadomości e-mail przesłanych bezpośrednio przez formularz Serwisu lub w komunikacji e-mail
z wizytówki Google
z profili na platformach w mediach społecznościowych w tym z wiadomości prywatnych, komentarzy pod postami.
Aby uzyskać opinie od Klientów, Sprzedawca każdorazowo zwraca się z prośbą o wystawienie opinii na temat zakupionego towaru czy usługi poprzez wysłanie zapytania do Klienta w wiadomości e-mail. Klient ma też możliwość wysłania do Sprzedawcy wiadomości prywatnej w mediach społecznościowych, wiadomości e-mail, bądź też za pośrednictwem innego środka komunikacji, o jego opinii na temat zakupionych towarów czy usług. Następnie Sprzedawca udostępnia wybrane przez siebie opinie w Serwisie oraz w jego mediach społecznościowych.
Klienci mają możliwość pozostawienia opinii na tematy zakupionego towaru czy usługi, w tym celu mogą taką opinię wystawić za pośrednictwem usługi Opinię w Sklepie bądź wizytówce google. Klient ma też możliwość wysłania do Sprzedawcy wiadomości prywatnej w mediach społecznościowych, wiadomości e-mail, bądź też za pośrednictwem innego środka komunikacji, o jego opinii na temat zakupionych towarów czy usług.
Sprzedawca nie wykorzystuje opinii, które zostały kupione bądź sponsorowane. Nie ma również prawa do publikowania lub zlecania publikacji fałszywych opinii lub rekomendacji, ani do zmieniania istniejących opinii lub rekomendacji w celu promowania swoich towarów lub usług. W ostatniej sytuacji, Sprzedawca udostępnia wybrane przez siebie opinie w Serwisie oraz w jego mediach społecznościowych.
JAK WERYFIKOWANE SĄ OPINIE?
Sprzedawca zapewnia, że opinie użytkowników/Klientów są weryfikowane przez niego i pochodzą od osób, które korzystały z usług bądź towarów Sprzedawcy.
Opinie prezentowane w Sklepie/mediach społecznościowych weryfikowane są przez Sprzedawcę w ten sposób, że Sprzedawca w przypadku powzięcia wątpliwości o autentyczności opinii kontaktuje się z autorami opinii, które są dla niego niezrozumiałe lub budzą wątpliwości i podejrzenia, iż nie pochodzą od jego klientów. Następnie Sprzedawca porównuje dane osobowe udostępnione w ramach wystawiania opinii lub danymi i informacjami posiadanymi przez Sprzedawcę w zakresie Klientów korzystających dotychczas z towarów lub usług Sprzedawcy.
Kupujący powinien formułować opinie w sposób rzetelny, uczciwy i merytoryczny, w miarę możliwości poprawny językowo oraz bez używania wulgaryzmów i innych słów powszechnie uznawanych za obraźliwe.
Zakazane jest zamieszczanie opinii:
Bez uprzedniego skorzystania z towarów lub usług Sprzedawcy;
Na temat towarów lub usług, których Klient nie zakupił;
Wypełniających znamiona czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
Wulgarnych, obraźliwych a przede wszystkim nieprawdziwych;
Przez opłaconych Klientów, w szczególności w celu sztucznego podwyższenia/obniżenia oceny towaru lub usługi.
USUWANIE OPINII
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nie publikowania oraz usuwania opinii, które są wulgarne, obraźliwe, a przede wszystkim zawierają nieprawdziwe informacje lub są w inny sposób sprzeczne z prawem.
Sprzedawca zapewnia, że nie usuwa negatywnych opinii jedynie ze względu na niezadowolenie Klienta.
Klient ma prawo w każdym czasie cofnąć usunąć bądź cofnąć zgodę na udostępnienie jego opinii.
DANE OSOBOWE
Przetwarzanie danych w celu wysłania maila z prośbą o ocenę Sklepu i/lub Towaru odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO, a przetwarzanie to odbywa się w usprawiedliwionym celu administratora danych (Sprzedawcy), którym jest doskonalenie oferty i/lub Towaru i/lub Sklepu poprzez gromadzenie rzetelnych opinii o nich przez właściciela Sklepu.
Dane osobowe Kupującego, w szczególności jego adres e-mail nie jest udostępniany innym osobom lub podmiotom, a służy jedynie weryfikacji, czy osoba dokonująca oceny jest faktycznie osobą, która dokonała zamówienia danego towaru i jest przechowywany wyłącznie do wiadomości Sprzedawcy.
REKLAMACJE
Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
Wszelkie reklamacje można przesyłać na adres e‑mail: kontakt@szczesliwy-umysl.pl
Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail), przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją.
Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie 14 dni od dnia złożenia kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego przez Klienta.
Regulamin udostępniania opinii
SZCZĘŚLIWY UMYSŁ
© 2025 Kamila Gemba
POCZUJ LEKKOŚĆ I SPOKÓJ DZIĘKI HIPNOTERAPII